Happy Easter !

kwietnia 20, 2014

Z jakiegoś powodu nigdy nie przepadałam za Wielkanocą. Kojarzy mi się ze smutkiem i płaczem. Może to przez historię Zbawienia, albo skutek uboczny godzin spędzonych w kościele przez te dni w dzieciństwie (wtedy się niczego nie rozumiało!). Poza tym rodzinka musiała o mnie intensywnie myśleć ostatnio, bo jakoś wyjątkowo chciało mi się ryczeć za domem.

Chwila, chwila! Dostałam od zajączka wycieczkę do Szwecji! 😀 Jak zwykle tylko 24 godziny, ale nie byłam wcześniej, więc nawet to mnie zadowala. Tyle się nasłuchałam o idealnych krajach Skandynawskich, że aż mnie nosi, żeby przekonać się na własnej skórze skąd ten zachwyt! Zajączek się niestety pomylił i dał mi jeszcze w zestawie zapyziałego pursera, rąbnięta seniorkę, zezowatą Hiszpankę, arogancką Bułgarkę i jej dumną koleżankę niemowę, panikarę Francuzkę, blondynkę Ukrainkę i egoistki Chinki. Więc kiedy człowiek myśli, że gorzej już nie może być... W drodze powrotnej tylko 60 ludzi (na 380) i sześciogodzinny lot. Są dwa wyjścia – albo będę udawać, że mnie ta załoga interesuje i wdam się w ambitną dyskusję o szminkach i pękniętych naczynkach, albo zamknięta w toalecie będę układać pasjansa (w japońskich liniach to działało na ostudzenie emocji).

… Nie przewidziałam turbulencji 😉 Zaczęły się, jak weszłam do kokpitu porobić kilka zdjęć. Utknęłam tam na kilka godzin 😍



A wcześniej w Sztokholmie:
 





Tym wszystkim, którzy spędzają święta z najbliższymi – cieszcie się tą chwilą i niczego nie bierzcie za pewnik, radosnych i rodzinnych! Tym, co świętują z dala od domu – wierzę, że nie utknęliście z wariatami na 11000 metrów, zdrowych i pełnych nadziei! 


      HAPPY EASTER !!!


Przeczytaj również

4 komentarze

  1. To prawda intensywnie o Tobie myślałam. Do spędzenia w szczęściu i radości Świąt (jak większość życzyła) brakowało i brakuje mi BARDZO CIEBIE :( Mysia bukuj już bilet na grudzień bo kolejnych świąt w takim nastroju nie chcę przeżywa.KOCHAM CIĘ:) Mama Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbijemy to wszystko na kolejnym tripie :D buziaki

      Usuń
  2. Od kilku dni czytam wszystkie Twoje wpisy. W sumie "od tyłu", ale i tak jest ciekawie:D
    Napisałem do Ciebie maila, informuję bo nie wiem, czy sprawdzasz skrzynkę. Jak będziesz miała czas - odpisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sprawdzam! :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Archiwum

Obserwuj bloga