14 kwietnia 2014

Szansa

Pierwszy raz w życiu zasnęłam na kanapie przy filmie... Dokładnie. Chyba przesadzam z zamianą grafiku, a do tego uderzyłyśmy z Monią na Oman parę dni temu i znowu miałam Londyn (dzięki dziewuszki za spotkanie!). DOBRA WIADOMOŚĆ – w maju dużo więcej stąpania po ziemii! Najwyższa pora, bo ostatni tydzień  wolnego miałam w październiku (ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ).

Zmęczenie, które daje mi się we znaki i kilka dennych lotów, jakie miałam ostatnio przyjemność robić, zmusiły mnie do wysłania kolejnych CV. „Poczekalnię”, jak nazywam moją obecną firmę, trzeba będzie wkrótce opuścić. Po tylu latach latania, prywatne linie to raczej kolejny krok i zaczynam się coraz bardziej o tym przekonywać. Tak więc powodzenia sobie!

Poszukując ciekawych ofert, trafiłam na kilka terminów dni otwartych i rozmów kwalifikacyjnych do czołowych linii, które na pewno zainteresowałyby mnie kilka lat temu. Podaje Wam wszystko poniżej, jeśli jesteście gotowi na ciekawą odmianę w życiu, albo znacie kogoś, kto ma na tyle motywacji i zapału, żeby próbować! Bo warto! 


Etihad Airways


Mają bazę w Abu Dhabi (Zjednoczone Emiraty Arabskie), więc praca dla nich wiąże się z wyjazdem. Plusem jest zapewnienie przez firmę zakwaterowania, transportu i ciekawych destynacji. 

Będą rekrutować w wielu miejscach, a między innymi:
  • 23 kwiecień - Warszawa
  • 28 kwiecień - Londyn
Po więcej informacji odnośnie dat, miejsc i jak aplikować, odsyłam do stronki Etihad



Emirates Airlines




Podobnie jak powyższa linia lotnicza, Emirates także ma bazę wyjazdową, tu z kolei jest to Dubaj. Cabin crew mają podobne benefity. 

Rekrutacja w Krakowie odbywa się jutro, ale jest jeszcze:
  • 21 kwiecień - Warszawa
  • 22 kwiecień - Londyn
Zapraszam na stronkę rekrutacyjną Emirates


Small Planet Airlines



Jest firmą czarterową, która operuje głównie na trasach po Europie, na Bliski Wschód, do krajów Afryki północnej i Azji. Samoloty wynajmowane sa przez biura turystyczne, jak również podstawiane na loty, na których pierwotny przewoźnik napotkał problemy. Głowna baza znajduje się na Liwie, ale rerutacja odbywa się także do kilku miast w Polsce i Anglii:
  •  Katowice / Gdańsk
  • Manchester / Londyn
Więcej informacji znajdziecie na stronce SPA


Wizzair


Węgierska niskokosztowa linia lotnicza, która bardzo szybko się rozrasta. Ostatnio wyszli poza obszar Europy i rozpoczęli loty do Dubaju. Polecam tylko dlatego, że poznałam Monię, która bardzo zachwalała firmę. Nie natrafiłam na żadne posty rekrutacyjne, ale z tego, co przedstawiają na swojej stronce, czekają na Wasze CV Wystarczy wskoczyć na Wizzair'owego linka!


PS. Ewelina!!!! Teraz nie ma wymówek, wskakuj na stronki i wysyłaj!         Dzięki, że znalazłaś czas na spotkanie w Londynie, KuSiol !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...