05 lipca 2014

Kiedy to minęło?

Przyznaję sobie medal za wytrwałość

Zwykle zmieniałam pracę po kilku miesiącach, oczywiście poza japońskimi liniami (ale to był osobisty przymus). Proszę bardzo wytrzymałam rok w kolejnej firmie

No właśnie, jak to dokładnie jest z tym mijającym czasem?? Czemu on tak gna? To efekt uboczny intensywnego życia, czy typowe od pewnego wieku? Przecież dopiero pakowałam walizki, a wizja roku na Bliskim Wschodzie była nie do ogarnięcia!

Nie pozostaje mi nic innego jak przyjąć do wiadomości, że jestem bogatsza o rok doświadczenia Życie tutaj zdecydowanie pomaga zrozumieć i docenić wiele rzeczy, które mamy szczęście posiadać w naszej europejskiej kulturze. W przyspieszonym tempie mam możliwość odwiedzenia zakamarków świata, o których nigdy nie myślałam, ale też tych, o których bezustannie marzyłam. Cieszę się, że dzięki temu, iż tu jestem, wielu znajomych ma szansę odwiedzenia Dubaju, albo poważnie myśli o przyjeździe. Moje drzwi są zawsze otwarte! No i te wspaniałe osoby, które stanęły na mojej drodze. Dzięki Wam, życie tutaj jest bardziej ekscytujące!

DZIĘKUJĘ







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...