23 października 2014

Nostalgicznie


79 dni później, zaczyna mnie dopadać tęsknota, ehhhh.
Jest OK! Nie ma dramatu! Nie użalam się! To tylko takie lekkie ściskanie serducha, jak się dłużej zamyślę. Jest OK! Przeżyję W ogóle to chyba dlatego, że jestem coraz bliżej wolnego i powoli zaczynam organizować moje cztery tygodnie... Wszelkie plany wkrótce staną się bardzo realne!

Tymczasem doleciałam w końcu do bazy. Niby jutro w nocy znowu gdzieś śmigamy, ale jak na razie nic potwierdzonego. Nastawiam się, że już tu nie wrócę przed moim wolnym, dlatego pakuję wszystko co potrzebne!

A tak w ogóle obczajcie ten filmik. Demonstracja bezpieczeństwa w Air New Zealand. Zarąbista! Buuuuuu... znowu ścisnęło. Jak ja tęsknię za tym krajem!


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...