2014 / 2015

grudnia 31, 2014


Godzę się z odchodzącym 2014 (na pustyni, bez fajerwerków i drinka)...


Przepraszam za zaniedbanie i egoizm

Wybaczam wszelkie krzywdy

Zapominam kłótnie

Dziękuję za niesamowite wsparcie rodziny i przyjaciół

Szanuję cierpliwość mojego mężczyzny

Radują mnie wszystkie nowe znajomości i nowo odkryte miejsca

Doceniam niesamowicie zdobyte doświadczenie


Nakręcam się mega na nadchodzący 2015!!! Czuję, że będzie to rok wznieconej miłości, kolejnych sukcesów i koniecznych zmian. Jak to ktoś z Was kiedyś do mnie napisał – to jest niesamowite, że co postanowisz, to się spełnia. Kochani, w tym roku wracam do domu, rodziny i bliskich. W żaden sposób nie mam zamiaru rezygnować z kariery, skrzydeł i podróżowania. Zatem przede mną ciężka praca nad kompromisem...

A Wam wszystkim życzę dużo wytrwałości, łatwych decyzji, wspaniałych wiadomości, wsparcia, miłości i więcej spełnionych MARZEŃ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤




Szampana za Wasze zdrowie wypiję jutro w Londynie!!! Nie ma lepszego miejsca na rozpoczęcie Nowego Roku 😍

Przeczytaj również

3 komentarze

  1. Hej dzisiaj trafilam na twoj blog :) gratuluje lekkosci pisania. Z mila checia obserwowala bym twoje teksty na fb. Korzystajac z okazji i biorac pod uwage chcialabym zapytc jak jest z 30-stkami w branzy, znajomosc jezykow, wyksztalcenie turystyczne, kilka lat w hotelarstwie... ale te 30 :( warto probowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ze warto! Sa linie komercyjne, ktore rekrutuja tylko do 30 (mozliwe wyjatki - moja znajoma dostala Emirates w wieku 33), ale sa tez i takie, ktore chetnie przyjma starsze i bardziej doswiadczone z nas :)
      W wiekszosci prywatnych juz w ogole stawiaja na doswiadczenie, pewnosc siebie, odpowiedzialnosc i wszelkie inne cechy, ktorych wypracowanie przychodzi z wiekiem. Dlatego nie trac czasu i zacznij wysylac CV !!! ;)
      Jesli chcesz byc na biezaco, zapodaj mi maila i podam namiary na fb. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Biorac pod uwage twoje doswiadczenie, przepraszam slowo mi ucieklo :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum

Obserwuj bloga