22 stycznia 2017

Loading completed !


Wiem, wiem, powinno być coś na zasadzie życzeń Happy New Year, podsumowanie zeszłego roku i co najważniejsze postanowienia na ten kolejny 😅

Nic z tego, bo trzy tygodnie później już nikt nie pamięta o przełomie 2016/2017 😁 ja sama nie dowierzam, że już niebawem kolejny miesiąc. Ten rok zaczął się tak konkretnie, że dopiero teraz zregenerowałam siły! Dekorowanie domu 🏡 przygotowania świąteczne 🎄 przyjmowanie gości 🎉🎈🎆 a po tym wszystkim szybki wypad do Anglii 🚙 załatwiać wizę 📖 i zgarnąć resztę mojego życiowego dobytku 📦💼👜📦📦📦📦, żeby przez kolejne dni na dobre się urządzać we francuskiej wiosce, przepłaciłam ślęczeniem nad książkami, bo do wczoraj miałam wysłać ostatnie trzy zaliczenia z obecnego modułu... „Zastosowanie metody kognitywnej w kokpicie”... no właśnie, tekst typu „słoń, słoń, słoń, słoń, słoń...” miałby podobne przesłanie 🙈 Ale z obowiązku się wywiązałam! Także kochana Firmo, z całego serca dziękuje za nieumyślne przedłużenie mojego wolnego, nawet nie wiesz, jak mi poszłaś na rękę😘

                              
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   

    - Jak myślisz, ile razy leciałam samolotem w 2016? 😎 - byłam ciekawa Francuzika opinii
    - Z pracy czy prywatnie? 😅
    - Łącznie, już nie będziemy się rozdrabniać 😏
    - Na bank z jakieś czterdzieści... 😉
    - Guzik z pętelką...104 😛

A byłoby zdecydowanie więcej, gdyby nie cztery miesiące przerwy w okresie wakacji. Saudyjska firma dała mi dwa miesiące wolnego przed odejściem, a nowa dwa miesiące na wyrobienie wiz. To chyba taka mała karma za wysiłek ostatnich lat 💪



Śmigam pakować walizki, bo dziś w końcu do pracy! 



Internet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...