Bahamy w prezencie urodzinowym

maja 31, 2017

Dzień przed urodzinami dostałam wiadomość z zapytaniem, czy mogłabym wrócić do pracy wcześniej, bo jedna dziewczyna z załogi powinna wracać do domu i trzeba ją zastąpić na samolocie. No jacha! – od razu odpisałam. 
Wierzę, że jeśli coś dasz od siebie, to prędzej czy później wróci to do ciebie 😀 Poza tym przez ostatnie dni przedawkowałam ze szczęściem i chyba nie przeżyłabym kolejnego dnia rozpieszczania. Najwyższy czas zrobić coś dla innych! Francuzik nie był zadowolony, bo nagły wyjazd pokrzyżował jego plany, ale takie już nasze życie 😜

Godząc się na wcześniejszy powrót do pracy, nie zdawałam sobie sprawy, że za kilka dni przyjdzie mi zabrać pasażerów na Bahamy.

Zatem kilka dni z plażą pod nosem i co? Znowu rozpieszczana, tym razem przez pogodę!! 😂





Zaletą jet laga jest możliwość podziwiania wschodów słońca 😀










Przeczytaj również

0 komentarze

Archiwum

Obserwuj bloga